·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mayıs 2022 22:38 Kitaba tesadüfen storytel'de denk geldim. Açıkçası bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. İstanbul'dan Portegiz'e, Portegiz'den psikoterapi odalarına, oralardan da geçmişe gidip gelen bu hikaye beni çok etkiledi. Karakterimiz Seher her ne kadar kendisinin sevilmeyecek bir insan olduğuna inanıp kendisini öyle anlatsa da ben çok sevdim onu, sıkı sıkı sarılmak istedim ona. Güldüm, ağladım, ben de bir yolculuğa çıktım onunla. Bir de en önemlisi, böyle bir yolun varlığından haberdar oldum. Camino De Santiago'yu yürümeyi ekledim hayallerime.