·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2022 00:00 Kitap gerçekten de çok güzeldi. O ülkede yaşanılan şeyleri bu kadar sert ve gerçek bir dille yazması yazarın ne kadar mükemmel bir kaleminin olduğunun kanıtı. Sonlara doğru gözlerim dolmadı değil. Bence kitapseverlerin kesinlikle okuması gereken bir kitap. Bitirmem bir günümü bile almadı, tek nefeste okudum