·576 syf.····Okunma: 20 Mayıs 2022 16:29 #Okudukbitti
#Noah
#SebastianFitzek
#576Sayfa
2014 yılında yazılmış bir kitap. Dünyayı etkisi altına almış bir salgın Malina Gribi️Pandemi, sokağa çıkma yasağı, aşılama, ölümler ve niceleri…
Yıl 2019. Dünyayı etkisi altına alam bir salgın Covid19️Pandemi, sokağa çıkma yasağı, aşılama, ölümler ve niceleri… Ne tesadüf ama değil mi️️
Neden metro istasyonun tünelinde olduğunu, nereden geldiğini, neden Berlin’de olduğunu hayat adını bile bilmiyordu️️️ Sahip olduğu tek şey avcunun içindeki NOAH dövmesiydi️
Gazeteye verilmiş bir ilan. Bu resmi yapan kişiye 1.000.000 $ ödül. Noah hatırladı resmî yapan kendisiydi. Verilen numarayı aradı. Muhabir Celine Noah’a inanmak için bir adrese gitmesini söyler. Verilen adrese gider Noah. Oteli hatırlar keza oteldekilerde onu tanır. David Morten️
Otele yerleşir yerleşmez saldırıya uğrar Noah. An be an hatırlamaya devam eder Noah. Silahlı saldırıdan kurtulur. Badireler atlattıkça, zaman geçtikçe yeni yeni parçalar hatırlar. En derin hatırası ise kendi ölümünü görmesidir️
Öte yandan ünlü bir ilaç firmasının sahibi Zaphire’ın artık salgın ilaçlarını sadece gelişmekte olan ülkelere vereceğini açıklaması infial yaratır. Çok kısa süre içerisinde ise silahlı saldırıya uğrar ancak kurtulur.
Salgın hızla ilerlemekte, halk panik hali almakta, dünya tek kelime ile büyük bir kaosa sürüklemektedir.
Hastaneler dolmuş, tedavilere cevap alınamaz noktalara gelinmiştir. Uçaklardan programla virüs saçıldığı iddiası ise yaşanan tedirginliği kat be kat artırmaktadır.
Saldırıdan kurtulan Noah ise hatırlamaya devam etmekte, otelde unuttuğu eski eşyalarında ise Almanya’dan Hollanda’ya giden bir tren sefer numarası bulmuştur. Yeni durak Hollandadır.
Saldırıdan kurtulan Zaphire ise salgını bitirebilmek adına Papa’yla görüşebilmek için italya’ya gitme kararı almıştır. Hollanda’da saldırıya uğrar Noah. Bu defa Oscar, Celine ve Altman ile plan yaparak yakalanır.
Noah kendini teslim alan kadının yanına götürdüğü kişiyi görünce ise hayatının şokunu yaşar️️Operasyon Noah️️️
Harika bir kitap okudum. Tüm dünyanın en ağır şekilde yaşadığı Pandemi sürecini, daha ortaya çıkmadan 2 sene önce bu denli gerçek şekilde işleyebilmek çok çok büyük başarı. Kurgusu, ilerleyişi, gerekçeleri ve finali tek kelimele ile harikaydı. Kitap ile ilgili yapabileceğim tek eleştiri gereksiz yere uzatılmış tekrara girmiş ancak buna rağmen kesinlikle okunmalı
Lütfen kitap okuyalım ️️