Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 18 Mayıs 2022 00:00 İlk defa Şermin Yaşar okuyorum. Gerçekten çok güzeldi. Bir nevi beni çocukluğumdaki o bakkal anılarına götürdü. Belki yeni nesil çok anlamayacak ama bakkal geçmişi olan herkesin tatlı bir gülümsemeyle okuyacağını düşünüyorum. Dili ilkokul bitimi ile ortaokul başı için ideal, sıkmadan, yormadan okunuyor. Gayette akıcı. Teneffüs aralarında elimden bırakamadım ;)