·496 syf.····Okunma: 21 Mayıs 2022 10:54 Herkese merhabalar! Made serisinin ilk kitabı olan En Tatlı Kaçış ile karşınızdayım. Kitap çok hızlı okunuyor öncelikle bunu söylemek istiyorum. Puntoları büyük ve konu bakımından da böyle kafayı yoracak şeyler yok. Tam sınav haftası okunabilecek hafif ve çıtırlık kitaplardan. Aslında böyle çok ilginç bir konusu yok. Zaten bunu duymuşsunuzdur. Ama bu kitabı kötü yapmıyor kafa dağıtmak için bire bir uygun. Okurken sıkmıyor ve hızlı da okunduğu için rahatlıkla okursunuz. Kitapta beklemediğim bir cinsel gerilim vardı. Beklemediğim diyorum çünkü aslında ana kadın ve erkek karakterin tanışmaları falan başta ama olayın ikisine dönmesi çokta önce olmadı. Erkek karakterin ve kadın karakterin bazı söylemleri hoşuma gitmedi ama onun dışında kötü değildi bence. Klişe şeyler vardı ama zaten bunu bilerek okudum. Kitapta açıkça cinsellik vardı ve bundan rahatsız olursanız okumayın. Çevirisi gayet başarılıydı,yazım yanlışı benim dikkatimi çekmedi. Yani çıtırlık,klişe ve mafyalı bir şeyler okumak istiyorsanız tavsiye ederim. Herkese iyi okumalar.