8/10
·552 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Ben, Şeytan... Alemdeki bütün kötülüklerin, günahların kaynağı ben değilim. Pek çok insan... kendi hırsları, şehvetleri, iradesizlikleri, alçaklıkları ve çoğunlukla da aptallıkları yüzünden günah işliyorlar... Elbette vahim günah işlesinler diye çok uğraşıyorum ama ağzı açık esneyenleri, hapşıranları, hatta osuranları da benim kandırdığımı yazıyor bazı hocalar. Beni hiç anlamadıkları anlamına geliyor bunlar...
Benim Adım KırmızıOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202320,1bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.