Kitabı öyle okumak için elime almıştım ama beni böyle olayların içine alacağını hiç tahmin etmemiştim.olaylar ilk başta Natasha nın nehirden kurtarılmasını ve 13dk boyunca ölü kaldığı ile başlıyor. Ama kim bile bilirdi ki Natasha nın oyunlarını. Olaylar o kadar sürükleyici ki bir anda noluyor ya dedim. Kızın ölüme kim sebep oldu derken bir anda hepsinin popülerlik için yaptığı ve iki arkadaşının ondan uzaklaştığı için onlara ders vermeye çalıştığı ortaya çıkıyor ve bunuda ortaya Becca yani eski arkadaşı çıkarıyor. Becca Natasha yüzünden en yakın arkadaşı Hannah da okulda avizenin altında kalarak ölüveriyor ama onun planı Hayley ve Jenny yi tutuklatmaktı ve öyle de oldu. Becca ilk başta Natasha ,Hayley ve Jenny nin onu öldürmek istediğine inandırdı. Bir gün yeşil elbiseyi Natasha nın annesine götürdüğünde elbiseyi önceden kıskandığı için ojeyi onun döktüğünü öğrenince taşlar yerine oturmaya başladı ve polise araştırmalarını istedi ama kimse onu takmadı . Sonra ses kaydı ile itirafını ormanda gece yarısı alırken ses kaydının bitiş sesi ile boğuşmaya başladılar nehirde soğukta en son Becca kendini kıyaya atabildi ama Natasha derinliklere doğru çekildi kendiyle son konuşmasını yaparak. Bu arada polislerde olayı çözüp kızları bulmaya çıkmışlardır.