İskender Pala'nın okuduğum ilk eseriydi ve diğer eserlerini de okumak için bende çok merak uyandırdı. Yunus Emre'nin hayatını çok akıcı güzel bir dilde kaleme almış. Yunus Emre'nin çektiği sıkıntılar, çileler ve bunlarla baş edişi bana yeni bakış açıları kazandırdı. Hayatını insanların kalbine dokunmaya adamış kendisini böylesine geliştirmiş bir insanın hayatının anlatılmasını çok saygıdeğer buluyorum.
Dünyalık şeyleri ne kadar büyüttüğümüzün bir kez daha farkına vardım. Gelip geçici şeylerle hayatımızı tüketiyoruz. Asıl olanla ilgilenmiyoruz. Beni gerçekten etkileyen bana çok güzel şeyler katan iyi ki okumuşum dediğim bir kitaptı. Kesinlikle tavsiye ederim.