Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mayıs 2022 00:00 Nihan Kaya benim sevdiğim bir yazar. Anlatım şeklini cümlelerini çok beğeniyorum. Her şeyi konuşabileceğimizi hissettiriyor cümlelerindeki açıklayıcı hali
Nihan Kaya'nın bu kitabı geçmişte yazmış olduğu öykülerin bir derlemesi. Öykülerden önce yazmış olduğu önsözde kitabın içerisinde yer alan öykülerin oluşum süreci, konusu, özelliği gibi açıklamalarda bulunuyor. Öykülerden en çok Peyamiye Mektup isimli olanı beğendim. Defalarca okuyabilirim. O kadar güzel duygusal betimlemeler içeriyor ki özellikle yavaş yavaş okumanızı tavsiye ederim.