·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mayıs 2022 16:03 Kitabın çocuk mu yoksa yetişkinler için olduğunu okuduğunda anlicaklar demişti Tolkien ve haklı bu konuda hikaye güzel akıcı sadece biraz kısa ama genel olarak tatmin ediyor bence Tolkien’e kitaplarının sonuna eklenen notları okumasınız da olur çok merak etmiyorsanız eğer bu arada yetişkinler için bir biberiye tadında hikaye teşekkürler Tolkien.