Yeni nesil romanlara her zaman ön yargı ile yaklaşmışımdır özellikle Türk romanlarına. Bunun sebebi de sürekli olarak saçma sapan metinler yazıp bunu roman adı altında piyasaya sürüp; edebi kaygı gütmeden tamamen ekonomik kaygı güdülmesiydi.
Bu kitabı almamın en büyük sebebi kitabın adı ve açıklamasıydı: Benim Babam Bir Melek
Kitap yeni nesil romanlara olan önyargımı bir nebze kırmayı başardı. Güzel bir kalemden çıkmış.
Hikayeyi okurken olaylar gözünüzün önünde canlanıyor. Kah Ümit oluyorsunuz: ince bir tel üzerinde akrobasi yürüyüşü gerçekleştiriyorsunuz, kah Ömer oluyorsunuz: Ümit’in sırtında kollarınızı iki yana açıp kule oluyorsunuz.
Okunmaya değer bir kitap. Dram dolu bir hikaye. Kitabın en büyük dezavantajı da şu: gözyaşı dökmekten başım ağrıdı.
Okuyacak olan okurlara şimdiden keyifli okumalar. Yanınıza selpak almayı unutmayın!