İlber Hoca'yı çok severim.Entelektüelliği olsun,iyi bir tarihçi olması olsun...Teke Tek programına çıktığı zamanlarda kaçırmamaya çalışırım.Şimdi bu kitaba gelince diyecek çok bir şeyim yok aslında.Yazdığım başlık kısa bir özet denilebilir.2-3 kişisel gelişim kitabı okuduktan sonra bazı şeyler birbirini tekrar ediyormuş gibime geliyor.Sanki aynı kitabı farklı yazarlardan okumuş gibi...İlk kişisel gelişim kitabı üzerine bu kitabı kendimce gereksiz buldum.Hocamızın ilk kişisel gelişim kitabını okuduysanız bence bu kitabın üzerinde fazla durmaya gerek yok.He ama derseniz sahilde okumalık kafa yormayacak bir şey arıyorum o zaman okuyun.