“Kırık bir kalp iyiye işarettir. Bir şeyler için çabaladığımızı gösterir.”
-Ya bu gün gönlünü yıktığınız, göçüp giderse.?
Düşünün,ya Duâ olmasaydı? Kime, nasıl dökerdik içimizi..
ALLAH’ım Yalvarışım rahmetine güvenimden, her şey Senin kudretinden, içimizdeki kırık kalp,“ALLAH”derken, rahmetini esirgeme üzerimizden!!