Cumamız mübarek Dua'larımız kabul olsun inşaAllah.
“Kırık bir kalp iyiye işarettir. Bir şeyler için çabaladığımızı gösterir.” -Ya bu gün gönlünü yıktığınız, göçüp giderse.? Düşünün,ya Duâ olmasaydı? Kime, nasıl dökerdik içimizi.. ALLAH’ım Yalvarışım rahmetine güvenimden, her şey Senin kudretinden, içimizdeki kırık kalp,“ALLAH”derken, rahmetini esirgeme üzerimizden!!
Hayırlı Cuma’lar
··
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.