Sunay Akın'ın kendine has tarzıyla yazdığı kitaplardan biri ve şimdilik son çıkmış olanı.Şahsen Sunay Hoca'nın yazdığı kitapları seviyorum ve devamlı okumaya çalışıyorum.Edebiyatla harmanlanmış gerçek,yaşanmış hikayeleri okumak çok keyif veriyor.Hem tarih bakımında öğretici hem akılda kalıcı oluyor.Her yaştan herkese bu kitabı okumasını öneririm.Rahatsız olduğum bir konu da yok değil.Sunay Hoca'nın Yılmaz Güney'i çok dile getirmesi.Kendisi sinemamız için iyi işler yapmıştır inkar edilemez ancak kendisinin hayatına bakıldığı zaman örnek alınmaması gereken ve zararlı çok yanı var.Bu yönleride göze alarak hocanın bu konuya biraz daha dikkatli yaklaşmasını isterdim.Bunlar benim düşüncelerim tabii.