Puan vermedi·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2021 14:01 Roman trafikte kırmızı ışıkta beklerken bir anda kör olan bir adam ile başlıyor. Yavaş yavaş bu körlük bir salgın dönüyor ve kör olanları karantinaya alıyorlar. Karantinaya alınanlardan sadece bir kişi kocasının yanında yer almak için kör taklidi yapar. Kadın çevresinde olan biten herşeyi görür. Bütün ülkeyi esaretine alan bu körlük salgını ile insanlar gerçekten kör mü olmuşlardı? Kitap bitene kadar körlük üzerinden siyaseti, genel ahlak kurallarını ve yönetim düzenini eleştiriyor. Bu salgın ile kör olanlar gerçekten kör mü oldular, yoksa çevrelerinde olanlara karşı kör taklidi mi yapıyorlar? Bu durum sizce geçici midir?
'Aslında körlük birazda bu. Hiçbir umudun kalmadığı bir dünyada yaşamak.'
'Zamana zaman tanıyın herşeyi çözümlesin.'