Beste
@MahurolmayanBeste
Takip Et
"Zaman her yarayı iyileştirir derler. Peki ya içinde bulunduğumuz hal, zamanı zehir ediyorsa?"
Hayat ve İnsan
62 beğeni
·
1.012 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ferhat
Zamani degistiremeyecegimize göre icinde bulundugumuz hal i degistirmeliyiz... aci veren hal iyi değildir
1
Jotaro Kujo
Neden yarayı iyileştirir diyorlar biliyor musun? Hiç bir acı ilk gün ki gibi durmaz/kalmaz. İnsanın üstünde ister istemez hafifler. Biri ölür, her zaman ilk gün ki kadar ağlamazsın misal
7