Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2022 13:53 Güzel,akıcı bir kitap,ama aşırı acıklı. Acıklı kitapları sevmiyorum, zaten hayatta olumsuz durum çok, filmlerde, kitaplarda da negatif olayların anlatilmasina, bunların çoğaltılmasına katlanamiyorum. Çünkü neyi çok anlatırsan o artıyor, tecrübeyle sabit.