·412 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mayıs 2022 18:10 Öncelikle kitabın bilgilendirme/bilinçlendirme açısından tatmini son derece yüksek. Öğretici ve eğitici bir kitap olmasına karşın akademik kitapların tersine akıcı ve sade bir dile sahip. Koskoca insanlık tarihini ve gelişimini anlatırken terimler kullanıp okuyucuyu kavram karmaşasına boğmak yerine son derece anlaşılır bir dille aktarmış olması günümüz akademisyenleri için örnek alınacak nitelikte.
Kitabın içeriği ise insanı iliklerine kadar kendini sorgulamaya itiyor. Öyle dehşet verici tespitleri ve tutarlı soruları var ki söylediklerini düşünürken yazara karşı içten bir saygı duymaktan kendinizi alamıyorsunuz. O kadar çok yerin altını çizdim ki sadece altını çizdiğim yerlerin toplamından bile başlı başına bir kitap çıkarılabilir.
Yazarın görüşlerine katılır ya da katılmazsınız orası sizin bileceğiniz iş ama kesinlikle okumadan ölmeyin :) yoksa çok şey kaçırırsınız.