Zaten İnsanlık Tarihini ve Tarihimizi gidilebilecek en son noktaya kadar incelemek sadece Mustafa Kemal ATATÜRK'ten beklenecek bir davranıştır. Kitabın yazarı bir roman yazarak tarihimiz ile ilgili yapılan araştırmaları okuyucuya çok güzel yansıtıp, okuyucunun merakını -olmasa bile- harekete geçirerek araştırma yapmasına vesile olmuştur. Şu an arama motorumda kitapta geçen konular ile ilgili tam 21 sekme açık ve hepsini teker teker sabırsızlıkla okumaya başladım. Ruhun Şad olsun Atam, Tebrikler Çiçek hanım .