Puan vermedi·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2022 00:00 Ahh ️ Bu kitap beni sonuna kadar çok etkilemese de en sonunda kalbimden vurdu
Daha öncede yazarın Tanrı çocuğu korusun isimli kitabını okumuştum. Onu da çok beğenmiştim. Yazar yine benzer bir konuyu ele alıyor KADIN!
Kadın ve çocuk. Özellikle de kız çocuklarını anlatıyor. Kitabın sonuna kadar 'Merhamet' ismini almış olmasını belki de anlamlandıramıyorsunuz. Kitabın sonu vurucu bir şekilde hikayeyi tamamlıyor. Yazdığı kadınların hikayesi okumaya değerdi. Tavsiyemdir.