Araya başka kitaplar alsamda nihayet bitti.Bütün şiirlerim ve yanında tüm kitaplarını okumuş ve yazar hakkında az çok bir fikir sahibi oldum.Açıkcası hiç beklentim yoktu fakat dilini,hicvedişini,kendine özgü anlatımını çok sevdim.Hele ki şiirleri..."Şarkı gibi dinleyeceğim."niyetiyle başlamamla alakalı mıdır bilmem ama inanılmaz ahenk ve akış var.
Sözün özüne gelecek olursak okuma köşenizde arka fonda Tekla Badarzewska hanımefendiden The Maiden's Prayer yanına bir kahve alıp tadını çıkara çıkara ezberlemelik bir sürü güzellik var...