·320 syf.····Okunma: 01 Haziran 2022 16:58 Direk eleştirmek istiyorum. Yazar Atatürk'ü sevmediğini kitabında alttan alttan bize vermiş. Atatürk'ün her yaptığı hareketi kendisine bir hakaret olarak algılamış. Cumhuriyete bile kötü gözle baktığını açık bir şekilde belli etmiş bence. Kendisinin Osmanlı aşığı bir insan olduğunu söyleyebilirim. Osmanlıda olan hiçbir şeyi eleştirmemiş eleştirmeyi bırakın eleştirenleri de yerin altına sokmuş bence bir tarih kitabında bu kadar öznel cümleye yer verilmez, verilmemesi gerekir. Kitap sırf kalın olsun diye bir sayfada bir paragrafı tekrar kopyala yapıştır yapmışlar.
Ayrıca Osmanlıda olan herkes tarafından bilinen ve Osmanlının da itiraf ettiği konuları yazar hala ''hayır benim Osmanlım yapmaz'' mantığıyla savunmaya devam etmiş. Kitabın biz okurlara bilgi vermekten çok diğer Osmanlıyı kötüleyen tarihçilere diss atarmış gibi ve Avrupa'ya '' bakınnn bizim Osmanlımız böyleydi'' deyip de nispet atarmış gibi yazmış.