·92 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Haziran 2022 16:47 tanıştım
sonunda tanıştım Gürbüz'le
oturduğum masadan kalkmadan ilk buluşmamız bitti
ve her anından aldığım keyif kimi gözlerim yaşlı kimi aşkı bulmuş surat ifadem kimiyse hayretli sevincimle sürdü gitti valla
çokça durdum, çokça durdum ki tattırdığı kocaman duyguları heybemde taşırken dökmeyeyim
önümdeki günlerde diğer eserleriyle de çarpılmak için sabırsızlanıyorum
varlığıyla kendime yaklaştıran, burdayım ben buralara aidim dedirten insanlar bulduğum sürece ölüm çağrılarım şımarıklık ve ahlaksızlığımdandır, iyi günler.
bu arada kambur için gri kurşun kalemim eşlik etti bana, bayağı bir küçüldü kendisi ki memnun görevinin kutsallığından, ee insan hayran olduğu ruhla aynı duyguları paylaşmaktan çok neyi vurgulamalı? çok azını paylaşayım istedim;
"Kalabalık, bana yakın bir kalabalık bulabilmek umuduyla, uzak kalabalıklardan ıssızlıklara kaçardım."
"Bana renk bile sormayın -bir beyazdan ya da sarıdan ne anladığınızı bilmeden size yanıt veremem."
"Kayıtsızlığımın bir nedeni de, yaşamda kendimi perdede seyrediyor gibi hissetmem."
"Güvendiğim tek şey, bir gün ölecek olmam."
"İnsan ara sıra evini yakmalı -ve çıkıp seyretmeli."
"Bana en uzak yerlerdeyim çoğu zaman -sonsuz yaşamın içindeki düzelmeyen kambur..."