·528 syf.····Okunma: 04 Haziran 2022 11:10 Thomas Hardy’den okuduğum ilk kitap Tess oldu. Çok heyecanlanarak başladım. Fakat ilk birkaç bölümde olaylara, insanlara yabancılık çektim. Anlamakta zorlandım. Fakat daha sonralarında kitap benim için mükemmel bir arkadaştan öteye gitti. Tess’in başına gelenler yüzünden neredeyse uykularım kaçtı. Hatta kitabın içine girip kocaman sarılarak Tess’i mutlu etmek istedim. Bence kitapta Alec’den daha kötü bir karakter Angel’dı. Bir insan sevdiği kadına bu denli ihmal edebilir mi ki kendisi de aynı günahı yaşamışken. Tess’in keşkeleri ve yaşadığı tüm olumsuzluklar yüreğimde sayısız acılara sebebiyet verdi. Gözyaşlarım içime doğru aktı da denilebilir. Şimdi anlıyorum insanların neden Hardy klasiklerini sevdiğini. Umarım sonraki dünyasında Tess’in mükemmel bir hayatı olur, tüm güzelliklerle sürmeye devam ediyordur. Teşekkür ederim Tess ufak bir zaman da olsa kalbimde güzel izler bıraktığın için...