·100 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Haziran 2022 11:31 Atatürk’ün önerdiği; 1923 yılında Rus bir yazarın Finlandiya’nın gelişimini kaleme aldığı bu kitabı okumakta bu kadar geç kaldığım için kendime kızdım, diğer yandan belki de bu dönem okumak için en uygun dönemdir diye düşündüm. Kesinlikle herkesin özellikle de eğitimcilerin okuması gereken bir kitap. Toplumsal motivasyona ihtiyacı olan her topluma yol gösterecek bir kitap. Atatürk’ün de bundan çokça esinlendiğini düşünüyorum.