Bir doktor adayı olduğumdan mıdır bilmiyorum kitap bende çok merak uyandırdı. yapılan betimlemeler beni çok etkilerken bir insanın bunu yapabilecek kadar zalim olmasına da çok üzüldüm. kitapta yer yer heyecanlandım yer yer gerildim. kısa sürede okuduğum, dili akıcı bir kitaptı. size tavsiyem giriş kısmını en son okumanız. bilim kurgu sevenlere tavsiye ederim :)