·544 syf.····Okunma: 05 Haziran 2022 21:47 İçinde farklı hikayeleri barındıran ve her hikayede birbirinden güzel olan, olay örgüsü mükemmel, içsel duyguları çok güzel betimleyen, her hikayede sizi alıp başka yerlere götüren ve olayın içimdeymiş gibi okurken sizi heyecanlandıran başyapıt diyebilirim.
Stefan Zweig in böyle yazı yazması gerçek hayatta da içsel duygu patlamaları olduğunun kanıtıdır. Kaleme aldığı bu kadar güzelse; yaşadığı duygu karmaşası canlı olarak nasıldır tahmin edemiyorum. Kalemine sağlık çok güzel bir eser okuma meraklısı herkese tavsiye ederim.. 10 üzerinden 10…