Puan vermedi·375 syf.····Okunma: 07 Haziran 2022 19:21 Nasıl başlayacağımı bilemiyorum, hatta bu kitabın mutsuz ve depresif bir hayat yaşarken okunup okunmaması gerektiğinden bile emin değilim. Uzun zamandır kalbimi bu denli yaralayan kitap okumamıştım. Hem bir an önce bitsin hem de sonlara yaklaştıkça hiç bitmesin istedim. Dostluğu en iyi şekilde bizlere sunan, sadakat ve fedakarlık kelimelerinin anlamlarını tekrar tekrar yüzümüze vuran, savaşın o acı ve kasvetli yüzünü, Taliban denilen aşağılık örgütün vicdansızlığını gözler önüne seren muhteşem bir öyküydü.
Okunmalı mı? Kesinlikle.. Hatta zaman geçtikçe insanın içindeki o vicdan ve merhamet duygusu köreldiğinde açıp tekrar okunmalı.