·68 syf.····Okunma: 07 Haziran 2022 20:57 Kesinlikle aşk değil bu. Saplantılı bir hastalık. Aşkın ve sevmeninde bir sınırı olması gerektiğini düşünüyorum. Aşırı bir bağımlılık hali. Bu tarz insanlar tehlikeli olabilir her türlü şeyi de yapabilecek kapasite de ama bu örnekte sadece kendi hayatını zindana çevirmiş bir kadın modeli işlenmiş. Adamın kayıtsızlığı da ayrı bir hastalık diye düşünüyorum. Hiç değilse ' bir yerden gözüm ısırıyor seni hatun acaba nereden' diye de mi soracak kadar göz aşınalığın yok be adam. Saçma geldi oldukça ütobik bir hikaye. Gerçekten böyle bir insansa ki yazar yani sonuçta mesleği gereği tutkun olduğu hafızasının güçlü olması gerekir. Keşke bir doktora felan gözükseymiş. Zira bu kafayla evinin yolunu bulması bile mucize. Diğer bir konu da çocuk mevzusu birincisi; aşkıyla yıllarca yanıp tutuşmuş ama çocuk sefil yaşamasın diye onun bunun altına yatıp para kazanmış, bahanesi de bir gün beni çağırırsa evli olmayayım mı? Ne farkeder ki evli ya da bekar? Kafaya bak. Neyse sinirlenmeyeceğim ;d ikincisi sebep ne olursa olsun bir çocugu babası hayattayken tanıştırmamak o çocuga baba sevgisini tattırmamak ve bir adama baba olduğunu söylememek inansın inanmasın bundan mahrum bırakmak çok yanlış nereden tutsan elinde kalıyor, gerçi böyle hastalıklı bir akılla çokta şaşılacak bir durum değil diye düşünüyorum. Son olarak toparlayacak olursam hayal gücünün ötesinde aşırı bir hikaye gibi geldi bana. Tamam olmuştur ama bu kadar da değildir diye düşünüyorum hiç değilse Adamın defalarca birlikte olmalarına rağmen göz aşinalığı olmaması aşırı abartılı geldi. Ayrıca kadının ben buyum dememesi de çok saçma. Ayrıca anlamadığım bir nokta da bu mektup gerçekse yazarın ben bunu yazdım diye kitaplaştırması da doğru gelmedi tamam açıklama yapmış son söz olarakta ama yine de yazar adına basılmış bir kitap. Her neyse hikayeyi çok abartılı buldum her yönünden hemde.