Din adamının duasımı yoksa bilimin gösterdiği yolmu çaresizlikten kurtaracaktı aslında bekleyip hiç bir şey yapmadan dua etmek en kolayı ama çözüm olmayan yoldu ama doktor zor yolu seçti ve çözümüde bulup çaresizlik son verip yaşama umudu olmuştu onlara