·116 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Haziran 2022 14:59 Yok artık ya. Ilk defa çok övülen bir kitabın gerçekten tüm övgüleri hak ettiğini gördüm. O ne güzel bir betimlemedir. Benim gibi edebiyat özürlü birine bile bu kadar iyi geldiyse, varın siz düşünün. O nasıl güzel bir sevgi. SubhanAllah. Bir de bu sevgiyi hic tadamayacaklar, tatmak istemeyecekler var. Ne zor. Insan acıyı sever mi? Bu acıyı çok seveceksiniz. Garanti ediyorum. Çok hoştu çok..