Arada kalmışlığın kitabı diyebiliriz eşi ile vatani görevi arasında kalmış bir adamın seçim yapamaması. Eğer karısı yönünde seçim yapsa basit kalırdı bunun kendi iyiliği ve kendi seçimiyle olması gerekiyordu. Gerçekten arada kalmışlık çok ızdırap verici. Kendi içinde savaş vermek yorucu. Çok çok başarılı diyemem ama çok kötü de değildi.