Tavsiye üzerine okumaya başladığım,çok umutlanmasam da, şaşırtıcı biçimde beni etkileyen bir kitap oldu Kahperengi ...
Özellikle Deniz ve Narin'in dostluğu üzerine,bir kitap daha yazılırdı,yazılmalıydı.. :))
Bazen içinizi acıtan,bazen hüzünlendiren,bazen tebesssüm ettiren,içerisinde sürüklendiğiniz ; ancak yarım kalmış hissi veren, "peki şimdi ne olacak" dedirten bir hikaye..