·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Haziran 2022 08:24 Her annenin okuduğu ve önerdiği bir kitap olduğu için aldım. Ancak genel olarak atak haftaları ve özellikleri ile ilgili bir kitap olsaymış bu kadar kalın olmasına gerek kalmazmış. Çünkü her atak döneminde benzer şeyleri tekrarlama eğiliminde. Yine de bebeğinizin gelişimini takip etmek için genel bir kitap. Bu arada bazı gelişim ve uygulama yanlışları olduğunu düşünüyorum. Çok küçük bir bebeğin oturmasını söylediği gibi. Örneklerde çok erken emekleyen veya oturan bebekleri okuyup paniğe de kapılmamak gerekir.