#seldaileoku
#okudumbitti #kitapyorumu
️ Herkese merhaba, polisiye sevenler sizi şöyle yoruma alayım.
.
️ İstanbul cinayet masasında Başkomiser olan Banu, yardımcıları Hidayet ve Kerim ile birlikte bir cinayet vakasının olay yerindedirler.Maktül 59 yaşında evli,Albay emeklisidir.Çıplak bir şekilde koltukta oturur vaziyette, elinin biri,sağ ayağı ve cinsel organı kesilmiş bir halde eşi tarafından 10 gün sonra bulunur.İşin ilginç yanı katilin takıntılı derecede titiz olmasıdır.Banu ve ekibi hummalı bir şekilde cinayeti çözmek için uğraş verirler ama hiç bir şekilde katili bulamazlar.İşler hepten arapsaçına döner.Daha ilk vakayı çözüme ulaştıramadan ikinci bir cinayet vakasının içine düşerler.Katil yine aynı şekilde cinayeti işlemiştir.Banu ve ekibi bir muammanın içine düşerler ve cinayetler peşi sıra gelmeye devam eder.En dikkat çekici unsur ise maktüllerin üzerine bırakılan Gargoyle heykelleridir.
.
Katilin amacı ne ve neden bu şekilde öldürüyor?
Heykellerin gizemi ne?
Maktüllerin birbirleri ile bağlantısı var mı?
Banu ve ekibi bu cinayetleri nasıl çözecekler?
.
Polisiye vazgeçilmezimdir. Severek okuduğum bir kitap oldu.Yazarın kalemi muazzam güzellikteydi. Banu başkomiser tam bir polisti.Ustalıkla her olaya el attı ama bir türlü katili bulamadılar.Ta ki o güne kadar... Yine bir katile hayran kaldım. Ne yaptıysa helal olsun dedim ki fazlasıyla zeki biri ve duruşu cidden akıl sağlığını zorlayan türdendi.Öldürdüğü kişiler ölmeyi çoktan haketmişlerdi.Banu bile bu yönde düşündü. Nedeni duyduğu gerçekler... Son ana kadar katil kendini gizlemeyi başardı.Bir ayrıntı kendini ele verdirdi ki onu da bilerek yaptı.Devamı kitapta.Polisiye kitaplarda aksiyon görmeyi isterim.Çünkü deli dehşet kurgular okuyorum.Aksiyon sahneleri yetersiz geldi bana.Ama konusu güzeldi.Herkese keyifli okumalar diliyorum.