Gerilim had safhadaydı aşırı sürükleyici bir kurgu elimden buırakamadım hemen bitirdim ama sonu hiçç tatmin etmedi ucu açık kimse gerçeğin ne olduğunu hiç bilmeyecek açıkçası ortalarında asıl suçlunun jeremy olduğunu düşünmüiştüm ama yine de veritynin yaptıkları kabul edilebilir değil .. çok abartıldığı için beklentimi yüksek tuttum benim için normaldi