Bazı insanlar dünyayı değiştirmek istiyor bazıları eşlerini ya da arkadaşlarını.Kendini değiştirmek isteyense çok az. Bana sorsalar ben Tanrıyı Tanrı algısını değiştirmek istiyorum galiba Ne muhteşem bir şey olurdu Herkesin yararına..
FirarperestElif Şafak · Doğan Kitap · 20186,2bin okunma