Kardeş olmak için aynı aileye doğmak gerekmez her zaman ya da seçemediğiniz akrabalarınızı sadece "zorunda" olduğunuz için sevmemelisiniz. Nasıl ki inişleri varsa hayatın, seçeneksiz kalmış, yapayalnız kalmış gibi hissettirdiği günler olsa da küçük mucizelerle bir anda zirveye de taşıyabilir sizi. Bir başkasına aile olabilmiş herkese selam olsun...