Sarah jio her kitabını okuduğumda bambaşka hissediyorum. O kadar farklı bir yazar ki her kitabını yaşıyorum sanki…Sanki her kitabı benim hayatımdan bir parça..Anlattığı aşklar o kadar güzel ki kalbimin en derin yerlerinde hissedebiliyorum.Ah canım cade neler yaşadı,ne sınavlar verdi,ne yollar katetti ama baba olacağını öğrenemeden öldü.o kadar üzüldüm ki mahvoldum :( sarah jio cum iyisin hoşun harika kitaplar yazıyorsun ama neden kötü sonlar? Neden! İçim parçalanıyor vallahi