·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mayıs 2017 01:38 Sıradan olmamanın tek nedeni, kimsenin beni öyle görmemesi...
Kitabın konusu çok duygusal fakat Auggie o kadar neşeli ve kendiyle barışık ki okurken her ne kadar duygulandığım ve ağladığım yerler olsa da Auggie'nin o pozitif havası sayesinde uzun süre üzgün kalamadım çünkü Auggie YIKILIYOOR!