Kadın olmaya hiç böyle bakmamıştım , kadın olmayı hiç böyle dinlememiştim. Ne kadar yanlışın içinde yaşadığımızı anladım. Çok güzel bir farkındalık oluşturdu. Yazara da dayanamayıp mail attım , emeğine sağlık. Allah ilmini artırsın, her kadının okuması gereken bir kitap.