Tabi felsefeyle ilgilenince bir seyi sevmenin sadece size bagli olmasi biraz igrendirici. Hikaye olarak yine de en kati insani bile huzunledirebilir. Bir seyi ozumseme konusu epey ilginc. Bir seyin sayisi onemli degil, ona verdigin deger onemlidir. İgrenmekle , bayilmak arasinda gidip geldim.(Ornek : Neden bu kadar cicek varken beni seviyorsun? Cunku sen benim cicegimsin) Hani klasik ornek vardir ya. Deger verdigin 1 insani mi ? Tanimadigin 1 milyon insani mi feda edersin ? Kitabi sevmek agir basiyor yine de icimde. Onemli olan hissettilerim degil tabi ki. Sorun bende.Yine kitabin mantigiyla soyle diyelim. Kitabi sevip sevmemek sizinle alakali bir durum. Kitap guzel. Okunmali bence.