Mangasına da filmine de hayranım cidden bir süreden sonra insanı ter köşe yapıp şaşırtıyor. Ben ilk olarak filmini izlemiştim ve en sevdiğim filmlerden biri kendisi. Herkese tavsiye ederim. Ama manga size pahalı gelirde almam derseniz eğer filmi izleyebilirsiniz film ve manga birebir aynı ilerliyor.