kitabı o kadar beğendim ki yani gerçekten çok sevdiğim kitaplar arasında ve eğer 10 üzerinden puanlasam tam 10'luk bir kitap... geçen sene çok satanlarda dolaşırken bulupta öylesine aldığım kitaplardan biriydi ve iyi ki alıp okumuşum diyorum bu sayede ahmet ümit okumaya başladım ve aynı şekilde cinayet üzerine kitapları okumaya başladım anlatımı olsun, dili olsun çok güzel gayet açıklayıcı bir kitap. olay örgüsü zaten çok hızlı ve akıcı aynı şekilde bu kitapta anlatılan her olayı anlayabiliyorsun yani bir yeri kaçırma şansın yok kitap asla bunaltıcı değil bir oturuşumda 150 sayfa okuduğum oldu iki kere üç kere elime alıp sayfalarına öylesine gezdiğim oldu sizde benim gibi mitoloji hastasıysanız ve cinayet romanlarına bayılıyorsanız bu ikisinin karışımı olan kayıp tanrılar ülkesini kaçırmamanızı öneririm. umarım sizlerde okurken aynı zevki ve hazzı yaşarsınız iyi okumalar herkese!!