bu kitap gerçekten çok güzeldi. marie lu hem çok güzel bir kitap yazmıştı hem de okuduğum akıcı kitaplar arasındaydı. duyguları ve yaşananları çok güzel yansıtmıştı ve okurken asla baymayan bir anlatımı vardı olaylar haricinde altta yaşanan olaylar yani aşk olsun ilişki olsun arkadaşlık olsun kitapta çok güzel bir şekilde betimlenmişti ve olaylar haricinde duygularını da çok güzel anlatmıştı ikinci kitabı da aynı şekilde okurken içine akıp bırakamadığım kitaplar arasındaydı.. okumanızı öneririm!!