gerçekten çok güzel bir kitaptı okurken asla sıkılmadım. ve içinde bir sürü alıntı var yani konu asla sıkıcı değil. karakter betimlemelerinden uzak duyguları ön plana çıkaran bir kitaptı ve bu açıdan bakınca gerçekten çok anlamlı ve güzeldi bence sonu daha güzel olabilirdi ve hatta kitap devam da edebilirdi çünkü konusunun devamı çok daha güzel kılardı kitabı. gelecekte neler olduğu yazsaydı hem daha güzel olurdu hem de bence daha anlamlı bir son olurdu ama bu şekilde bile kitap beni çok güzel etkiledi ve okurken çok comfort hissettirdi okumayan varsa kesinlikle okumasını öneriyorum!