warrcros ikinci kitabı. güzeldi ama çok mu orası tartışılır okurken çok beğendim hatta beğenmekle kalmadı bazı kısımlarını baştan okudum fakat sanki bir şey eksik gibiydi, olaylar arasında ikinci kitapta bir şey yok veya abartılmış gibiydi bu yüzden birinci kitabı her zaman daha çok sevdim ve ikinci kitabı da sevdim okumanızı öneririm ama söylediğim gibi okurken tam tatmin olmadım bir şey eksik gibiydi her zaman..