Kişiler olaylar ve mekanlar öyle güzel anlatılıyorki resmen o adanın bir yaşayanı oluyorsunuz.Önceleri insanın doğaya doğanında insana saygı duyduğu yaşamdan insanın doğaya müdahalesiyle başlayan olaylar dizisinde doğaya karşı insanın çaresizliğini anlatıyor.Müthiş