·298 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Haziran 2022 20:57 Bu neydi böyle ya. Son bölüm ağzım açık okudum ama bir yanım tek kelimesine bile inanmadı. Belki de Low haklıdır. Bir yanımda eğer yalan olsaydı sonu daha farklı biterdi diye düşünüyorum. Kızlarına bunları yapan evine gelen yazara neler yapmaz? O yüzden sanırım Verity karakterine inanıyorum. Bir yanımda böyle şeyler yazan insanın pekte sağlıklı bir akıla sahip olamayacagı yönünde Verity karakteri için diyorum yani. Yazarın kalemi harika gerçekten dehşete düştüm. Kitap içinde kitap. Kurgu muhteşem. Beynim yandı düşünmekten. Baya etkileyici bir kurgu. Tavsiye ederim.