Puan vermedi·133 syf.····Okunma: 18 Haziran 2022 12:39 Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap öncelikle. Ben kitapta bazı şeyleri saçma buldum ama yazarın o dönemki konuları işlediği için saçma değil ben günümüz koşullarında değerlendirdim. Juliet ve Romeo o güzel aşklarını kitapta yaşıyorsunuz
sonunda ağladım diyebilirim. (Duygusal biriyim )